Ytterligare ämnen

Jag har inte fått någon orderbekräftelse.Har min beställning blivit bekräftad?

Efter en framgångsrik beställning får du en bekräftelse via e-post (till angiven adress) från Mister Spex. Att beställningen har gått igenom bekräftas när Mister Spex skickar en orderbekräftelse via e-post.

Titta i mappen för skräppost om du inte får någon orderbekräftelse.

Har du problem med att få e-post från Mister Spex överlag? Kontakta vår kundtjänst.

20%

Vårt optikerteam vägleder dig gärna

Vanliga frågor och svarVanliga frågor och svarKontaktKontakt08-55 00 25 6008-55 00 25 60

Betalningsalternativ

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoSwedbank LogoHandelsbanken LogoSEB LogoNordeo Logo

Fraktsätt

Postnord Logo

Så att du kan shoppa tryggt online

TRYGG E-Handel Logo