Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga service och upplevelse. Om du fortsätter surfa på vår webbplats godkänner du att vi använder cookies.

Jag gjorde fel när jag beställde – vad ska jag göra?

Gjorde du fel när du beställde? Fyllde du i fel leveransadress eller fel linser? Kontakta Mister Spex kundtjänst omgående så hjälper vi dig att ändra uppgifterna. Det är viktigt att du hör av dig omgående för att stora delar av våra ordrar lämnar vårt lager inom 24 timmar och detta innebär att det löper stor risk att ditt mejl inte hinner bli behandlad innan dess. Kom även ihåg: Det är kundens ansvar att korrekt adress angivits när beställningen placerats.

Ange namn, leveransadress och beställningsnummer samt vilka uppgifter du vill ändra.


Var den här informationen till hjälp?


Ytterligare frågor?

Skriv till oss på:
support@misterspex.se

Eller ring oss på:
08-55 00 25 60
  • Kundtjänst 08-55 00 25 60
  • Fri frakt När du handlar för 700kr
  • 90 dagars öppet köp
  • Enkelslipade glas ingår vid köp av bågar*

* Alla glasögonbågar levereras med två antireflexbehandlade, reptåliga plastglas med en enda styrka (brytningsindex 1,5) och sfär på högst +6,0/–6,0 D; cyl. +2,0/–2,0 D.

.

De överstrukna priserna är Mister Spex normala priser.